MØDELOKALER & KONFERENCESAL TIL LEJE I KØBENHAVN / FREDERIKSBERG Til forsiden

Lej mødelokaler i København op til 20 personer

Mødelokale op til 4 pers.
2 timer / Halv dag

495 / 795kr.

Mødelokale op til 4 pers.
Hel dag

1.295kr.

Mødelokale til 5 - 10 pers.
Halv dag

1.195kr.

Mødelokale til 5 - 10 pers.
Hel dag

1.895kr.

Mødelokale til 11 - 15 pers.
Halv dag

1.795kr.

Mødelokale til 11 - 15 pers.
Hel dag

2.895kr.

Mødelokale til 16 - 20 pers.
Halv dag

2.495kr.

Mødelokale til 16 - 20 pers.
Hel dag

3.995kr.

CPH:OFFICE tilbyder mødelokaler til leje på Frederiksberg ved Forum Metro. Vores mødelokaler i København kan rumme op til 20 personer.

Vi forbereder mødelokalet, så det står klar til I kommer. Der bliver dækket op med fri kaffe, the og vand. Til møderne medfølger trådløst/kablet internet, projektor og whiteboard.

Vores mødelokaler i København er til rådighed mandag til fredag kl. 9-17. Ved behov uden for dette tidsrum, kan der mod betaling indgås aftale herom.

Lounge, business og coaching lokale i København

Hvis du leder efter lidt mere afslappende omgivelser til at afholde dine møder / samtaler i, har vi også etableret en lille lounge hvor der i alt kan være op til 3 mødedeltagere i gode lænestole. Så er der optimale omgivelser for dine one-to-one møder, fx med vigtige samarbejdspartnere.

Er du coach, mentor, psykolog, terapeut el lign., er du meget velkommen til at benytte vores faciliteter. Pris for loungen er samme som mødelokalerne på max 20 pers. Du er også velkommen til at blive Virtuel Guld kunde, og få fri adgang til vores lounge og mødelokaler.

Du er meget velkommen forbi hvis du ønsker du en fremvisning af vores faciliteter.

Konferencersal op til 100 pers. i København

Vi tilbyder leje af større kursuslokaler / konferencesal i København. Lokalerne kan facilitere kurser / seminarer /begivenheder op til 100 personer. Vores konferencesal i København er udstyret med trådløst internet, skærm og der bliver dækket op med fri kaffe, the og vand. Det ligger også en kæmpe tagterrasse ved siden af konferencesalen.

Ønsker du at forespørge på en konferencesal, kan du benytte vores formular ved at klikke på knappen i højre side. Vi ser frem til at byde dig velkommen i vores lokaler i København.

For 20 pers. og op
Halv dag

fra 5.995kr.

For 20 pers. og op
Hel dag

fra 8.995kr.

Har du et privatarrangement? Du kan også leje konferencesalen i weekend.

Privatarrangement for
op til 40 pers.
Hel dag

7.495kr.
(incl. moms)

Privatarrangement
for 41-80 pers.
Hel dag

10.995kr.
(incl. moms)

Catering service til dine arrangementer

Vi tilbyder catering service med fokus på dine ønsker. Prisen starter fra 80kr. per person.

Transport og parkering ved vores mødelokaler

Det er nemt at komme til og fra vores mødelokaler i København. Enten kan man tage Metroen direkte til Forum Metrostation, tage bus 2A og 3A til Rosenørns Allé 31 eller H.C. Ørsteds Vej 50 C, eller køre direkte i bil.

Hvordan booker jeg et mødelokale?

Ønsker du at booke et mødelokale hos CPH:OFFICE kan du benytte kontaktformen til højre på denne side, eller direkte på telefon + 45 88 82 67 15.

Vi ser frem til at stille vores faciliteter til rådighed til jeres møder.

Få din virtuelle adresse hos CPH:OFFICE på Frederiksberg.

CPH:OFFICE - Kontorfællesskab og kontorhotel

Dankort Paypal and credit cards

Forespørg på mødelokale her Photo Album Find CPH:OFFICE på kort

Priser til arranagement op til 100 personer

Halv dag (op til 4 timer)
Price: 5.995 kr. up

Hel day (op til 8 timer)
Price: 8.995 kr. up

Du er velkommen til at kontakte os omkring priser. Så skal vi nok finde frem til den bedste løsning for dig.


Virtuelt kontor med fri adgang til mødelokaler
Se virtuelt kontor guld »

Alle priser eksklusive moms.



CPH:OFFICE
Telefon: +45 88 82 67 15
info@cphoffice.dk
Rosenørn Allé 31
DK-1970 Frederiksberg C
og
H.C. Ørsteds Vej 50C
DK-1879 Frederiksberg C

CPH:OFFICE ApS | Telefon +45 88 82 67 15 | info@cphoffice.dk | CVR: 31 30 15 05
Adresser | Rosenørns Allé 31 | 1970 Frederiksberg C & H.C. Ørsteds Vej 50 C | 1879 Frederiksberg C

Persondatapolitik