CPH:OFFICE tilbyder kontorer og co-working pladser til leje på Frederiksberg ved Forum Metro. Vores moderne faciliteter er velegnede til både enkeltpersoner og teams.
Vi tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø med fuldt udstyrede kontorer og fleksible co-working områder. Vores rummelige lokaler giver dig mulighed for at arbejde produktivt og effektivt. Vi har også en stor tagterrasse, hvor du kan slappe af og nyde en fantastisk udsigt over byen.
Du har adgang til dit kontor eller co-working plads 24/7, så du kan arbejde på dine egne betingelser og efter din egen tidsplan. Vi sørger for, at dit kontor eller co-working plads er klar til brug, når du ankommer. Der er adgang til hurtigt internet, møbler og alt hvad du har brug for for at kunne fokusere på dit arbejde.
Uanset om du har brug for et privat kontor eller et fleksibelt co-working miljø, er vi her for at imødekomme dine behov
Lej kontor eller kontorplads i København
Få dit fuldt møblerede kontor eller arbejdsplads til leje centralt på Frederiksberg C ved Forum Metro.
Du kan vælge en flexplads, din egen faste kontorplads i vores coworking eller få dit eget private kontor med 1 til 12+ pladser.
Priser ex. moms fra:
Flexpladser i coworking - 1.695 kr./md ex. moms
Fast plads i coworking - 3.295 kr./md ex. moms
Privat kontor til 1-2 personer - 4.995 kr./md ex. moms
Privat kontor til 3 personer - 8.495 kr./md ex. moms
Privat kontor til 4-5 personer - 12.495 kr./md ex. moms
Privat kontor til 6-8 personer - 13.995 kr./md ex. moms
Privat parkering - 1.095 kr./md ex. moms
Hvorfor skal du vælge CPH:OFFICE?
CPH:OFFICE er dedikeret til at skabe de bedst mulige rammer, så du og din virksomhed kan trives. Vi vægter det sociale højt og har vores egen netværksgruppe. Vi nyder fælles frokoster og fredagsbarer på vores fantastiske tagterrasse, hvor vi også afholder sommerfester.
Som lejer hos CPH:OFFICE kan du og dine gæster nyde gratis kaffe, te og kølet vand. Vores mødelokaler med op til 10 pladser kan også frit benyttes.
Hvis I har behov for større møder eller events, har I mulighed for at leje vores store konferencelokaler, hvor I kan imødekomme op til 100+ gæster. Yderligere forplejning udover kaffe, te og vand kan tilkøbes efter behov.
Deltag i vores månedlige netværksarrangementer, der afholdes enten i konferencesalen eller på tagterrassen, når vejret tillader det. Her får du mulighed for at præsentere dig selv og din virksomhed eller blot nyde socialt samvær med andre.
Selv når vi ikke mødes på tværs, er det vigtigt, at rammerne er optimale. Derfor er følgende inkluderet i din leje eller kan tilkøbes:
Hæve-/sænkeborde
Skrivebordsstole
Låsbare skabe
Lynhurtigt fibernet
Energiforbrug (strøm, lys, vand, varme)
Rengøring
Tekøkkener med fri kaffe, te og kølet vand
Fri adgang til mødelokaler
Elevator til alle lejemål
Cykelskur med lås
Privat parkering (tilkøb)
Attraktiv frokostordning (tilkøb)
Bestil dit nye kontor eller co-working plads
Udfyld kontakformularen nedenfor, og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.